.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت برنامه ریزی برای بازی های تدارکاتی


رئیس فراکسیون ورزش مجلس، با انتقاد از نبود برنامه ریزی در فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی، گفت: ما بعد از چند دوره به جام جهانی صعود کرده ایم و نباید در آنجا حکم زنگ تفریح را برای سایر تیم‌ها ‌داشته باشیم.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه مسئولان فوتبال باید به کسب نتیجه قابل قبول برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی فکر کنند، تصریح کرد: این موضوع جز در سایه برنامه‌ریزی درست اتفاق نمی‌افتد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت لزوم هماهنگی سازمان لیگ و تیم ملی، یادآور شد: واقعیت آن است که حضور رقابت‌های باشگاهی در کشور ایجاد نشاط می‌کند بر این اساس بازی‌های باشگاهی نباید چندان تحت الشعاع مسابقات جهانی قرار گیرد. از طرفی هم کی‌روش در رابطه با برنامه‌های بازیکنان در مسابقات حق اظهار نظر دارد و باید امکانات لازم برای اردوهای تدارکاتی در اختیار او قرار گیرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، گفت: برای اعتلای فوتبال چه در لیگ‌های داخلی و چه در مسابقات جهانی باید مدیریتی جامع برای برنامه‌ریزی و دوری از ناهماهنگی‌ها بین سازمان لیگ و تیم ملی تشکیل شود به خصوص در این ایام که تیم ملی ما بعد چند دوره انتظار به جام جهانی صعود کرده و نیاز دارد تا هماهنگی بیشتری بین بازیکنان داشته باشد.

 

بررسی استاندارد تجهیزات ورزشی در نظام جامع باشگاه‌داری دیده شده‌است

نجف نژاد با یادآوری به مشکلات اخیر در زمینه تجهیزات ورزشی بی‌کیفیت درکشور گفت: در نظام جامع باشگاه‌داری بررسی استاندارد تجهیزات ورزشی وضع شده که به طور قطع اجرایی شدن آن می تواند در حل مشکلات موجود در زمینه تجهیزات ورزشی بی کیفیت تأثیرگذار باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از ورود تجهیزات ورزشی بی کیفیت به کشور، افزود: این موضوع صدای مربیان باشگاه‌های مختلف را درآورده زیرا کیفیت عملکرد بازیکنان و به تبع آن ورزش کشور را تحت تاثیر قرار  داده است، یکی از نمونه‌های ورود تجهیزات بی کیفیت در فوتبال بوده که شاهد بحث‌های اخیر مربیان در این زمینه بودیم.

نجف نژاد با یادآوری قانون نظام جامع باشگاه‌داری در کشور، تصریح کرد: به طور قطع اجرایی شدن این قانون می تواند در حل مشکلات موجود در زمینه ورود تجهیزات ورزشی بی کیفیت تأثیرگذار باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اما زمان اجرایی شدن قانون نظام جامع باشگاه‌داری مشخص نیست اما امیدوارم هرچه زودتر این قانون اجرایی شده تا از وقوع موارد مشابه درباره ورود تجهیزات بی‌کیفیت در فوتبال پیشگیری کنیم./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.